Popis produktu

Nákupní galerie

logoNápad vytvořit nákupní galerii PoštovnéZDARMA.cz se v našich hlavách zrodil zhruba v polovině roku 2011. Motivem byla snaha vytvořit internetový portál, kde budou moci zákazníci nakupovat i zboží malé cenové hodnoty, aniž by velkou část celkové částky za objednávku tvořilo poštovné. Umožnit samostatný nákup drobných položek bez výčitek za placení obrovského poštovného v poměru k ceně zboží. Zároveň jsme však chtěli zachovat vysoký standard ostatních služeb, jako komunikace se zákazníky, poskytování relevantních informací o zboží, vyřizování reklamací, aj. Nějakou dobu trvalo, něz jsme se pustili do samotné realizace tohoto projektu a po mnoha měsících dřiny jsme 13.6.2012 zahájili ostrý provoz. Posuďte sami jak se nám to podařilo.

0
Nových produktů naskladníme týdně
0
Pracovníků se stará o spokojenost našich zákazníků
0
Aktivních položek držíme v nabídce

JAKÝ JE PRINCIP?

Princip je jednoduchý, neúčtujeme poštovné. Nicméně, neznamená to, že bychom přičetli cenu poštovného k ceně zboží a uváděli tak zákazníka v omyl. Naopak veškerý sortiment nabízený v nákupní galerii PoštovnéZDARMA.cz, každý jednotlivý produkt, je prodáván za cenu stejnou, zpravidla však ještě nižší než v jiných českých internetových obchodech, kde je vždy potřeba k ceně přičíst ještě poplatek za poštovné. Naším cílem je nabízet českým a slovenským zákazníkům kvalitní zboží za ceny, které budou konkurovat cenové politice světových nákupních portálů. Další neopomenutelnou přidanou hodnotou, kterou se můžeme pyšnit, je kvalitní zákaznický servis fungující na celosvětově používané platformě tiketů a nadstandardní garance vrácení peněz ve formě 30 denní lhůty na vrácení zboží.

Jak to že je poštovné ZDARMA?

  • Zasíláme zboží přímo od prvotních distributorů. V dnešní době snad už není veřejným tajemstvím, že veškerá spotřební elektronika a jiná droboť pochází z Číny nebo Taiwanu. Takže jsme se rozhodli, že nejvýhodněji vyjde zasílat zboží koncovým zákazníkům přímo z destinací jejich výroby.
  • Velká část ceny tedy zůstane ušetřena nákladů dovozců a velkoobchodníků. Cenu námi nabízeného zboží se snažíme vždy držet na úrovni konkurence a nejlépe ještě vždy o trochu níže.
  • Cenu poštovného jsme dokázali minimalizovat díky velkému počtu zásilek, které dodavatelé zasílájí našim zákazníkům. Důležitou zásadou v obchodním modelu nákupní galerie PoštovnéZDARMA.cz, kterou se beze zbytku řídíme, je to, že nepřičítáme cenu poštovného ke zboží, ale odečítáme z naší marže. Na první pohled se to může zdát nerozdílné. Ovšem porovnejte naše ceny s konkurencí a poznáte ten rozdíl.

Jak je to s reklamací

  • Uvědomujeme si, že zasílat zboží na reklamaci zpět dodavateli do Asie vyjde běžného spotřebitele nepřiměřeně draho a hlavně to dlouho trvá.
  • Proto jsme se rozhodli zprostředkovat i vyřizování reklamací. Zákazník zahájí reklamaci vytvořením reklamačního tiketu. Poté od nás obdrží adresu, samozřejmě v ČR, kam zboží zašle a zbytek už vyřídíme, jako při nákupu v běžném e-shopu. Pro urychlení reklamačního řízení ve většině případů necháme dodavatele zaslat rovnou zboží nové.
  • Co když se např. ztratí zásilka při přepravě? V takovém případě bereme na sebe veškerou odpovědnost a na naše náklady necháme dodavatele zaslat zboží znovu.