Kdo je to asistent/asistentka? To už dnes opravdu hodně záleží na úhlu pohledu. Když si člověk prohlíží aktuální pracovní nabídky, diví se, co všechno se pod tento pojem může schovat – prodavači, skladníci, recepční, analytici, poradci, pracovníci přepážky, speciální pedagogové, pomocné síly a brigádníci atd. Tyto pozice nemají téměř nic společného, přesto se pojmenovávají stejně. Je proto dobré si hned na začátku ujasnit, že nehledáme žádnou z těchto profesí. Zodpovězme si tedy otázku, kdo je asistent/ka v Ateli? Je to především kolega. Je to člověk, pomáhá, ulehčuje, podporuje, zařizuje, stará se. Je to člověk, který je dobře organizovaný, spolehlivý a který se rád o někoho nebo něco stará. Je to člověk, bez kterého se neobejdeme. Hlavně naše jednatelka Lucka se bez něho neobejde.

Co budeš mít na starosti  za radosti

  • Administrativa

Žádná společnost nemůže existovat bez pečlivého evidování, archivování a produkování množství dat – ať už elektronických či tištěných. Takže určitě nesmíš být člověkem, kterému při představě papírování či vypisování formulářů naskakuje husí kůže. Pokud se vyžíváš v kontrolování, zakládání, vyplňování, opravování a vytváření dokumentů, tabulek a složek, pak ti bude práce u nás dělat radost.

  • Komunikace

Denně se s námi chce spojit velká spousta lidí. Chtějí posílat emaily, volat nebo se setkávat osobně. Lucka potřebuje někoho, kdo jí pomůže jejich nápor zkrotit. Pokud máš rád práci s emailem, telefonem a kalendářem, bude ti práce u nás dělat radost.

  • Plánování a cestování

Ateli už dávno není jen plzeňskou firmou o pár zaměstnancích. Vykročili jsme za hranice okresu, kraje i republiky. Působíme už téměř po celé Evropě. Občas musíme naše kolegy a obchodní partnery v zahraničních pobočkách navštívit. Stále také zakládáme pobočky nové. Před každou cestou je potřeba zařídit hotely, letenky, pojištění, dopravu na místě a naplánovat všechny schůzky. Pokud chceš organizovat služebky a někdy za odměnu také doprovázet Lucku na jejích pracovních výletech, bude ti práce u nás dělat radost.

  • Fakturace a vedení pokladny

Nemusíš být geniální matematik ani milovat čísla, nevadí nám dokonce ani pokud nemáš žádnou předchozí zkušenost s účetnictvím. Záleží nám na svědomitém přístupu a radosti z učení se nových věcí. Každý měsíc tě totiž bude čekat vystavování faktur a spravování hotovosti ve firemní pokladně. Máš radost?

  • Mzdové a personální podklady

Jak už bylo řečeno, Ateli je pořádná smečka. Abychom mohli zpracovat mzdy a dodržovat všechny legislativní povinnosti, musíme mít rozsáhlou a pravidelně aktualizovanou personální agendu. Takže klasika – složky, tabulky, chat s kolegy, maily s účetní, práce se skenerem… To všechno ti může denně dělat radost.

  • Pochůzky a popojíždění

Občas budeš muset vyrazit za zdi naší krásné Habrmannky, sednou za volant a něco přivézt, odvézt, vyzvednout, s někým se potkat. Musíš tedy rád řídit.

  • English – must have, další jazyk – výhodou

Angličtinu využíváme v jednom kuse. Hlavně při denní komunikaci s našimi zahraničními kolegy (jak na dálku, tak přímo ve firmě) a při komunikaci s dodavateli a obchodními partnery. Využiješ jak psanou, tak mluvenou angličtinu. Pokud ovládáš jakýkoli jiný světový jazyk, budeme jen rádi 🙂

Naše firemní kultura v několika bodech:

flexibilní pracovní doba
– možnost #homeoffice
– #dogfriendlyoffice & #children-friendly office
– občerstvení na pracovišti
– přátelský mladý tým
– společné akce a výlety (hory, koupačky, grilovačky, hospody…)
– uplatnění pro uchazeče bez praxe
– motivační ohodnocení – svůj plat přímo ovlivňuješ ty

Pracovní náplň

  • administrativní činnosti (papírování, práce s kartotékou, tabulkami, skenerem)
  • odepisování na emaily, třídění korespondence, telefonování
  • zařizování schůzek ve firmě i mimo ni
  • plánování a účastnění se služebních cest
  • cestování v pracovní době (převážně po Plzni)
  • vystavování a evidence faktur
  • připravování podkladů pro účetní
  • personální podpora, péče o zaměstnaneckou agendu
  • komunikace s dodavateli a partnery společnosti

Naše požadavky

  • pečlivost, která by mohla dokonce hraničit s puntičkářstvím 🙂
  • spolehlivost, organizační a plánovací schopnost
  • milá povaha
  • znalost angličtiny (na komunikativní úrovni)
  • ŘP (aktivní řidič)

Co získáš

  • práci na hlavní pracovní poměr
  • nástupní mzdu 25.000 + pravidelné odměny za svěřené úkoly
  • občerstvení na pracovišti (káva, voda, ovoce, svačinky)
  • zaměstnaneckou slevu na nákup zboží
  • báječné kolegy
  • staneš se součástí mezinárodní společnosti s budoucností

Napiš nám na personalni@ateli.cz nebo použij formulář níže. Těšíme se 😉 

Poskytnutím svých osobních údajů v zaslaných materiálech dáváte souhlas s jejich zpracováním a uchováním v databázi společnosti ATELI, s.r.o. v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaných materiálech jsou pravdivé a úplné.