Spokojených zákazníků eshopu Pošta Zdarma vesele přibývá 🙂 Kdo hledá, najde, říká se. Najdeme kolegu či kolegyni, který/která bude hýčkat naše zákazníky a pomáhat nám se správou eshopu, který je dle nezávislých hodnocení nejrychleji rostoucí společností v ČR?

Koho hledáme?

Někoho, kdo obstará zákaznickou linku eshopu, tzn. bude v pravidelném čase (4 hodiny denně) odpovídat na dotazy našich zákazníků. Krom toho se bude podílet na správě eshopu (práce s objednávkami, naskladňování produktů, mailová komunikace) a bude pomáhat manažerovi projektu (administrativa, fakturace apod.).

Co ti u nás určitě nehrozí?

Držíme se svých zásad a snažíme se vytvářet příjemné prostředí pro práci. Co to pro tebe znamená? Na třísměnný provoz nehrajeme a hrát nebudeme. Nemusíš si tak každý týden zvykat na nový režim ani neustále odkládat svoje plány na večer. S volným časem můžeš počítat! Pevná pracovní doba nepatří do našeho slovníku. Nebudeme ti diktovat v kolik máš přijít do práce. To řekneš ty nám. Na směnách se domluvíme vždy týden dopředu.

Stereotyp vyloučen.

Pozice zahrnuje celou řadu činností, od práce s počítačem po naskladňování nového zboží. Posedávání a pohyb jsou tak v ideální rovnováze. Je to zdravější a zábavnější 😉

S čím můžeš počítat?

Hned od začátku ti nabídneme motivující ohodnocení, které se bude odvíjet hlavně od toho, jak budeš pracovat. Máš tak jistotu, že když si mákneš, na tvé výplatě to bude znát.

Jsme velcí fandové teambuildingů všeho druhu. Ať už jde o sport, vědomostní hry či posezení u vychlazené dvanáctky. Naším maskotem se stala kočka Mia, která si k nám pravidelně chodí pro pamlsky a pohlazení.

Budeme se zanedlouho stěhovat do Litic, kde přímo pro nás vzniknou novoučké kanceláře a spousta prostoru na skladování zboží a vyřizování reklamací. Můžeš být u toho a podělit se o svůj názor na to, jak by mělo naše zázemí vypadat 🙂

Požadujeme

  • Spolehlivost, zodpovědnost, dodržování směn
  • Komunikativnost a milé vystupování
  • Odolnost vůči stresu
  • Schopnost práce s PC

Co ti můžeme nabídnout

  • Práci na HPP
  • Plat 20.000 – 25.000, po zkušební době platový růst
  • Příspěvky na obědy (cca 700 Kč/měsíc)
  • Občerstvení na pracovišti (káva, voda, ovoce, svačinky)
  • Zaměstnaneckou slevu na nákup zboží
  • Společenské akce, teambuildingy
  • Různorodou práci v mladém týmu

Co budeš dělat

  • Zajišťovat zákaznickou linku ve stanoveném čase (po-pá)
  • Pomáhat se správou eshopu
  • Zajišťovat administrativní asistenci manažerovi eshopu

Přijmeme zaměstnance na pozici Asistent/ka zákaznického servisu a správy eshopu. Pokud tě naše nabídka zaujala a máš pocit, že by tě práce v eshopu mohla bavit, pošli nám tvůj životopis (s fotkou). Těšíme se 🙂

Můžeš použít formulář níže nebo mail personalni@ateli.cz .

Poskytnutím svých osobních údajů v zaslaných materiálech dáváte souhlas s jejich zpracováním a uchováním v databázi společnosti ATELI, s.r.o. v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., a to až do odvolání písemnou formou. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaných materiálech jsou pravdivé a úplné.